tirsdag den 27. september 2011

SCHOOL!:D

Hej alle jer derude!
Jeg synes det er ved at vaere paa tide at jeg fik taget mig sammen, og fortalt jer lidt om min skole.
Saa: Foerste skoledag. Kaotisk! Jeg stod op doedtidligt fordi bussen koerer klokken 07:20, jeg fik alt det korrekte toej paa der overoldte alle regler og retningslinjer og saa var det ellers bare at kaste sig ud i det! Jeg gik forkert rigtig mange gange, og endte op i den forkerte klasse endnu mere.
Jaja, en masse kedelig information om deres stramme stramme karaktergivnings program.
Hoer for eksempel min Honors Biology laerer Doctor Fowler's princip: "Either you'll get an A or you'll fail".
Jep, skraemmende.

Naar men der er jo gaaet en del dage siden den foerste og jeg har oplevet og proevet lidt af hvert.
Min fantastiske vaertsfamilie fik mig til at gaa til audition for Jazz Choir, selvom jeg ikke troede jeg ville blive valgt, men det vidste sig altsaa at jeg kom ind! Jeg blev dog en alto, dem der synger dybt) Er det ikke overraskende?

Skolen er vildt diciplineret og der er masser af lektier hver eneste evig dag TIL NAESTE DAG !! Det eneste fag jeg endnu ikke har haft lektier i er Choir, men jeg er lovet (Jubii *ruller sarkastisk med oejnene*) at der vil kommer rigeligt med Music Theory Assignments.

Jeg er ikke rigtig begyndt paa klubber endnu, men avde et moede med drama klubben i fredags og havde foerste audition til A Christmas Carol idag.. Nu maa vi se hvordan det gaar, regner ikke med noget, men det er da vaerd en chance.

Jeg maa smutte videre til Jazz Ensemble Choir practice!
Vi snakkes,
naah ja, hvis U.S. History ikke draeber mig  foerst,
jeres Celina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar