fredag den 11. november 2011

Deer hunting

Så jeg ankom jo knapt nok til USA før jeg blev fortalt at i Oktober ville hele familien tage op i bjergene på jagt tur. De afventede spændt min reaktion, og tilsyneladende, og det kan jeg vidst takke min far for, reagerede jeg kedeligere end deres sidste udvekslingsstudent der var blevet ret så forskrækket!
Men altså, hele den pukkelryggede familie blev stuvet ind i en godt fyldt. Bil, og så var der kun otte timer der adskilte os og vores destination.

Der var så smukt, at det helt tog vejret fra en. Store dybe søer, tørre græsmarker, solen skinnede eftersårs svagt.

n-å, men vi skulle jage, så dressed helt op iorange bedrog mig, Pearl og Mark os op i bjergene .. Solen gik ned mens vi vandde rundt deroppe så vi havde lommelygter med. Det var smukt, seævom vi ikke så et eneste dyr.
Op aftenen da vi kom hjem var maden klar og bagefter var der jo ikke andet for, end at se Jurassic Park. Vi sov i sofaerne, og næste efterset måtte vi skynde os hjem, så vi ikke gik glip af skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar